UUS! Mikrokraadiprogramm "Turundus sotsiaalmeedias ja brändijuhtimine mikroettevõtetele"

mikrokraad
Autor: Tartu Ülikooli Pärnu kolledž

Kui oled mikro- või väikeettevõtja, vabakutseline või brändide arendamisega tegelev koolitaja, siis tead, kui oluline on turunduses ja brändijuhtimises teha teadlikke valikuid juba algusest peale. TÜ Pärnu kolledži uus mikrokraadiprogramm „Turundus sotsiaalmeedias ja brändijuhtimine mikroettevõtetele“ on loodud just selleks, et anda Sulle kaasaegsed teadmised, mis aitavad sul oma toodet või teenust selgelt eristada, usaldusväärselt esitleda ja sihtrühmani viia.

Toimumisaeg: september 2026–veebruar 2027. Auditoorne õppetöö toimub kord kuus kolmapäevast või neljapäevast kuni pühapäevani, võimaluse korral järjestikustel päevadel. Programmis õppimiseks saab tööandjalt taotleda õppepuhkust.

Toimumiskoht: TÜ Pärnu kolledž (Ringi 35, Pärnu)

Maht: 15 EAP

Hind: 1125 eurot (käibemaksu ei lisandu). Õppetasu saab tasuda kahes osas (esimene makse 60%, teine makse 40% summast). See annab võimaluse kulud jaotada mugavamalt ning planeerida oma eelarvet paindlikumalt.

Registreerumine: juuli 2026. Programmis õppimiseks on vajalik kõrghariduse olemasolu.

Tulumaksutagastus füüsilisest isikust maksjale: jah

REGISTREERU MIKROKRAADIPROGRAMMI

Ettevõtlus algab ideest, kuid nähtavaks ja usaldusväärseks saab see alles siis, kui brändi identiteet on selge ja turundus toimib sihipäraselt. Mikrokraadiprogramm aitab sul teha teadlikke valikuid:

  • Luua oma ettevõttele või isikubrändile tugev vundament.
  • Mõista, kuidas sotsiaalmeedia kanalites oma sõnumit kujundada ja levitada.
  • Kasutada disainimõtlemist toote või teenuse arendamiseks.
  • Eristuda konkurentsitihedal turul.

Tegemist on praktilise ja süsteemse õppega, kus iga teema on seotud just mikro- ja väikeettevõtja igapäevaste vajadustega.

Sind juhendavad praktikud ja valdkonna spetsialistid (sh külalislektorid):

  • Riina Tomast – TÜ Pärnu kolledži turunduse õppejõud ja magistriõppekava "Persoonibrändipõhine ettevõtlus" programmijuht. Riinal on pikaaegne kogemus teenuste disainis ja juhtimises. Oma töös keskendub ta brändiloomele, turundusstrateegiatele ja disainimõtlemise rakendamisele mikro- ja väikeettevõtluses.
  • Grete Männikus - TÜ Pärnu kolledži turunduse õppejõud ja õppekavade "Disainmõtlemine ja digiturundus" ning "Teenuste disain ja juhtimine" programmijuht. Grete keskendub oma õpetamises ja koolitustes disainmõtlemisele, digiturundusele ja persoonibrändipõhisele ettevõtlusele. Ta on aktiivne koolitaja, kes jagab teadmisi nii ettevõtjatele kui ka haridusasutustele, rõhutades autentsuse ja väärtuspõhise juhtimise olulisust.
  • Iris Tander – külalisõppejõud. Iiris töötab igapäevaselt Rakvere Teatri teenindusjuhina. Tema panus rikastab programmi praktiliste teadmiste ja kogemustega.
  • Piia Õunpuu – sotsiaalmeedia koolitaja, kellel on laiapõhjaline kogemus kommunikatsiooni ja meedia alal. Piia töötab Bolti globaalse mõjutusturunduse juhina, kus tema vastutusvaldkonda kuulub kogu ettevõtte mõjuisikutega koostöö strateegiline juhtimine. Piia on juhtinud sadu koostööprojekte enam kui 500 sotsiaalmeedia sisuloojaga. Mikrokraadiprogrammis jagab Piia oma teadmisi sotsiaalmeedia strateegiast, mõjuisikute kaasamisest ja sisuloome toimimisest turunduse tööriistana.

Programmi ootame õppima:

  • Mikro- ja väikeettevõtjaid.
  • Brändinõustajaid, koolitajaid.
  • Vabakutselisi, kes soovivad kasvatada oma isikubrändi nähtavust ja mõju.


NB! Kandideerimise eelduseks on vähemalt rakenduskõrgharidus või bakalaureusekraad.

Oled omandanud teadmised ja oskused, mis on kohe rakendatavad nii oma ettevõtte kui ka klientide heaks:

  • Mõistad, kuidas kasutada disainijuhtimist strateegilise tööriistana, et arendada tooteid, teenuseid ja organisatsiooni tervikuna. Tead, kuidas juhtida disainiprotsesse ning oskad koostada sisuka ja eesmärgipärase disainiprojekti lähteülesande (design brief).
  • Tunned brändi ülesehituse põhimõtteid ja oskad seostada brändijuhtimist turunduse ja organisatsiooni strateegiaga. Mõistad, kuidas bränd loob väärtust ja konkurentsieelist ning mõjutab ettevõtte kasvu.
  • Oled analüüsinud brändide visuaalset ja sisulist kuvandit, et hinnata, milliseid sõnumeid need edastavad erinevatele sihtrühmadele, ning teinud sellest lähtuvalt teadlikke arendusotsuseid.
  • Tead, kuidas positsioneerida ja juhtida brändi digikeskkonnas, luua sihtrühmale sobivat sotsiaalmeediasisu ning kavandada toimivaid kampaaniaid.

Mikrokraadiprogrammi saab registreeruda juuli 2026. Registreerimiseks on vajalik kõrghariduse olemasolu.

Hind: 1125 eurot (käibemaksu ei lisandu). Õppetasu saab tasuda kahes osas (esimene makse 60%, teine makse 40% summast). See annab võimaluse kulud jaotada mugavamalt ning planeerida oma eelarvet paindlikumalt.