Me elame ajastul, kus digitaalsed oskused on hädavajalikud iga ettevõtte edukaks toimimiseks. Digiturundus ja visuaalne kommunikatsioon mängivad üha suuremat rolli mitte ainult kliendibaasi laiendamisel, vaid ka brändi loomisel ja konkurentsivõime säilitamisel. Mikrokraadiprogramm on loodud spetsiaalselt neile, kes soovivad süvendada oma teadmisi ja oskusi just digimaailmas, kus iga suhtlus ja turundustegevus toimub üha enam veebis ja sotsiaalmeedias.
Toimumisaeg: 10.02.2025 - 29.06.2025. Auditoorne õppetöö toimub kord kuus kolmapäevast või neljapäevast kuni pühapäevani, võimaluse korral järjestikustel päevadel. Loengud toimuvad osaliselt e-õppena, mis annab paindlikkuse oma õppimise ja tööelu planeerimisel. Kõigil kursustel on põhjalikud Moodle’i materjalid. Loengud ja praktikumid, mis pole veebipõhised, toimuvad TÜ Pärnu kolledžis (Ringi 35, Pärnu). Programmis õppimiseks saab tööandjalt taotleda õppepuhkust.
Toimumiskoht: veeb ja TÜ Pärnu kolledž (Ringi 35, Pärnu)
Maht: 12 EAP
Hind: 1020 eurot (käibemaksu ei lisandu). Võimalus on tasuda kahes osas (50% ja 50%).
Õppevorm: põimõpe (programm on üles ehitatud nii, et osa õppest toimub lähi- ja osa kaugõppena ehk veebis)
Registreerumine: 01.11.2024-03.02.2025
Tulumaksutagastus füüsilisest isikust maksjale: jah
- Karjäärivõimaluste avardamine: Tänased tööandjad otsivad professionaale, kes mõistavad digitaalse turunduse trende ja oskavad neid oma ettevõtte kasuks tööle panna. Digiturunduse teadmised avavad karjääris uusi võimalusi ning aitavad sul saada oma valdkonna hinnatud spetsialistiks.
- Paindlik õpe: Programm sisaldab e-õppe võimalusi, mis annab sulle vabaduse oma aega iseseisvalt planeerida. Kui sul on tihe graafik, kuid soovid siiski panustada oma professionaalsesse arengusse, on see programm just sulle.
- Asjatundlikud õppejõud: Meie õppejõud on praktikud, kes toovad kaasa aastatepikkuse kogemuse nii digiturunduse kui ka visuaalse kommunikatsiooni vallas. Nende juhendamisel saad teadmised, mida on võimalik koheselt oma töös rakendada.
- Tulevikukindel haridus: Digiturunduse ja visuaalse kommunikatsiooni oskused on kasvava tähtsusega kõikides sektorites. Õppimisse tehtud investeering aitab sul püsida konkurentsis.
- Ilona Beliatskaya – juhtimise magister ja rahvusvahelise turismi spetsialist. Ilona on kogenud teenindussektori digiturunduse spetsialist ja sertifitseeritud PCMA digitaalsete ürituste strateeg. PCMA (Professional Convention Management Association) keskendub eelkõige innovatiivsete ja digitaalsete lahenduste kasutamisele ürituste korraldamisel.
- Kristina Põldots – Enam kui 10. aastase kogemusega UI/UX disainer ja interaktiivse meedia spetsialist. Kristina on olnud mitmete Kuldmuna laureaatide UX/UI disainer. Varasemalt on tal ka aastatepikkune kogemus graafilise disaini valdkonnas.
Mikrokraadiprogramm on suunatud keskastmejuhtidele ning spetsialistidele, kes soovivad täiendada oma teadmisi digiturunduse ja -kommunikatsiooni vallas.
Mikrokraadiprogramm koosneb järgmistest õppeainetest:
Kõik ained toimuvad sessioonõppena ja osaliselt e-õppena, mis annab õppijatele väga hea võimaluse oma õppimist ja aega planeerida. Kõikidel ainetel on põhjalik Moodle kursus.
- Suudad mõista ja rakendada digiturunduse strateegiaid ja oskad planeerida ja juhtida digitaalseid turunduskampaaniaid.
- Oskad rakendada visuaalse kommunikatsiooni disaini põhimõtteid ja luua atraktiivseid ja tõhusaid visuaale, mis toetavad turundus- ja kommunikatsioonisõnumeid.
- Oskad mõista ja rakendada digitaalseid tehnoloogiaid, sealhulgas tööriistu ja platvorme, mis parandavad teenuse kasutajakogemust ning tõhustavad kommunikatsiooni ja turundust.