Kas suurepärane kliendikogemus sünnib juhuslikult või on see teadlikult kujundatud? Avatud loengus uurime, kuidas mõista kliendi teekonda ettevõttes, tuvastada takistusi ja kujundada teenuseid, mis mitte ainult ei rahulda ootusi, vaid loovad ka tugeva konkurentsieelise.
Tasuta veebiloeng, kus uurime, miks autentsus on oluline, millised on selle peamised elemendid ning kuidas ettevõtted ja ettevõtjad saavad seda teadlikult rakendada.
Eesti kõrgkoolide tudengkond muutub järjest heterogeensemaks muuhulgas ka seetõttu, et järjest enam asub (uut) kõrghariduseriala omandama täiskasvanud tudengeid ehk täiskasvanud õppijad moodustavad märkimisväärse osa kõrgkoolis õppijatest.
27. märtsil toimus Tartu Ülikooli Pärnu kolledžis lahtiste uste päev, kuhu saabus hulgaliselt noori nii klasside kaupa kui ka sõpruskondadena. Päev andis hea võimaluse tutvuda õppekavadega ning tunnetada kolledži sõbralikku ja ühtehoidvat õhkkonda.
10. aprillil kell 15.30–17.00 toimub Tartu Ülikooli Pärnu kolledžis eriüritus „Persoonid, brändid ja ettevõtlus“, kus tuntud ja tunnustatud tegijad jagavad oma kogemusi ja nõuandeid.
LinkedIn on rohkem kui lihtsalt CV. Avatud loengus saad teada, kuidas kasutada LinkedIni sihipäraselt oma isikliku brändi ja professionaalsete kontaktide kasvatamiseks.
Tartu Ülikooli akadeemilisele testil edukalt sooritanud kindlustavad endale koha Tartu Ülikoolis ja saavad valida 32 esimese astme õppekava seast endale sobiva.