Kas suurepärane kliendikogemus sünnib juhuslikult või on see teadlikult kujundatud? Teenusedisain on strateegiline lähenemine, mis aitab ettevõtetel luua eristuvaid, väärtuslikke ja meeldejäävaid teenuseid.
Selles loengus uurime, kuidas mõista kliendi teekonda ettevõttes, tuvastada takistusi ja kujundada teenuseid, mis mitte ainult ei rahulda ootusi, vaid loovad ka tugeva konkurentsieelise. Samuti saad teada, kuidas teenusedisain aitab ettevõtetel eristuda, suurendada klientide rahulolu ja luua lojaalseid suhteid. Kui soovid, et sinu teenus ei oleks lihtsalt hea, vaid unustamatu, siis see loeng on just sulle!
14. mai kell 11.00–12.00
Veebikeskkond Zoom. Zoomi link saadetakse registreerunutele e-postile.
Grete Männikus. Grete on Tartu Ülikooli Pärnu kolledži turunduse nooremlektor ja magistrikava teenuste disain ja juhtimine programmijuht. Tal on tugev taust turunduses, brändingus ja teenusedisainis.
Registreeruda saab mugavalt Fientas. Registreerumine kestab kuni 12.05.2025.
Teenuste disaini ja juhtimise magistriõpes saad põhjalikud teadmised juhtimisest, turundusest ja disainist ning oskused disainida teenindusorganisatsiooni teenuseid. Õppekava on mõeldud kõigile, kes soovivad arendada oma loovust ja analüüsioskusi ettevõtluse valdkonnas, keskendudes teenindusorganisatsiooni spetsiifikale.
Vastuvõtt: 1. veebruar–1. juuli 2025