Autor:
Tõiv Jõul

Kuidas disainida positiivseid kliendikogemusi? Pärnu kolledžis toimus inspireeriv teenusedisaini töötuba

15. novembril kogunesid Pärnu kolledži raamatukogusse loovmõtlejad, ettevõtjad ja teenuste arendajad, et üheskoos uurida, kuidas muuta kliendikogemused unustamatult heaks. 

Töötuba "Kuidas disainida positiivseid kliendikogemusi?" pakkus osalejatele praktilisi teadmisi ja inspireerivaid lahendusi, kuidas emotsioone disainides tõsta teenuste väärtust.
Töötoa keskmes oli küsimus: kuidas luua klientidele selliseid hetki, mis jäävad positiivselt meelde ja tugevdavad sidet teenusepakkujaga? Osalejad said võimaluse süveneda omaenda teenuseideedesse ning leida uusi viise, kuidas kliendi vajadustele veelgi paremini vastata.

Töötoa viis läbi Pärnu kolledži teenusedisaini nooremlektor Margaret Varik, kes jagas tööriistu ja näpunäiteid, kuidas panna teenused tööle kliendi emotsioonide kasuks. Töötuba pakkus ka väärtuslikku koostöökogemust – ühisaruteludes sündisid mitmed loovad lahendused, mis osalejad saavad oma ettevõtetes kohe kasutusele võtta.

Töötuba oli osa suuremast Pärnu DISAINI päeva programmist, mis jätkus järgmisel päeval.

Aitäh kõigile, kes osalesid, ja kohtume järgmistel põnevatel üritustel!

Galerii

Kas leidsite vajaliku informatsiooni? *
Aitäh tagasiside eest!
Brändi arendamise õppeaine

Pärnu kolledži tudengite brändiauditid annavad ettevõtetele väärtuslikku teavet

Disainikeskus

Kohtumine disaineritega: graafilisest disainist digidisainini

disainmõtlemise labor

Disainmõtlemise labor