TÜ Pärnu kolledži inglise keele lektor, keelekeskuse juhataja Katrin Saks kaitses 5. septembril 2016. a edukalt oma doktoritöö

 

TÜ Pärnu kolledži inglise keele lektor, keelekeskuse juhataja Katrin Saks kaitses täna, 5. septembril 2016. a edukalt oma doktoritöö „Supporting Students’ Self-Regulation and Language Learning Strategies in the Blended Course of Professional English“
(„Üliõpilaste eneseregulatsiooni ja keeleõppestrateegiate toetamine kombineeritud õppe keskkonnas erialases võõrkeeles“)

Muutused tänapäeva maailmas ja globaliseeruval tööturul eeldavad inimestelt lisaks uutele erialastele teadmistele ja oskustele ka tõhusamaid õpioskusi. Vastavalt Eesti elukestva õppe strateegias 2020 (2014) dokumenteeritud nüüdisaegsele õpikäsitusele, on üks olulisemaid eesmärke õppija sotsiaalse ja individuaalse arengu toetamine ning õpioskusi arendava õpikäsituse rakendamine. Toetamaks eduka elukestva õppija arengut on vaja toetada õppija enesejuhtimise oskust ning selle eeldusena enesereguleeritavaid õpistrateegiaid.

Juhendaja: professor Äli Leijen (PhD; Tartu Ülikool)
Oponent: professor Karey Yuju Lan (PhD; Riiklik Taiwani Pedagoogikaülikool)

Väitekirjaga saate lähemalt tutvuda siin: http://hdl.handle.net/10062/52911