Autor:
Tartu Ülikooli Pärnu kolledž

Kõrgkooliõpiku "Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain" esitlus

27. septembril kell 12.00 toimub TÜ Pärnu kolledži raamatukogus kõrgkooliõpiku "Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain" esitlus. Õpik annab süsteemse ülevaate teenindusühiskonna ja teenusmajanduse arengust, külalislahkuse olulisusest teenindusvaldkonnas, teenindusmõttelaadi eripärast ja teenindusprotsesside juhtimisest.

Teoses mõtestatakse teenust kui terviklikku kogemust: klientide ootusi ja vajadusi ning nende rolli, teenindamise tähendust ning teenindajate vajadusi ja vastutust. Samuti pööratakse tähelepanu suhtlusele, tegutsemisele keerulistes olukordades ning kliendikäitumise mõjuteguritele. Viimastes peatükkides käsitletakse teeninduskvaliteeti, kliendikesksete teenindusprotsesside juhtimist ja disaini ning teenuste turundust.

Teose autoriteks on TÜ Pärnu kolledži emeriitdotsent Heli Tooman, turismiteenuste kaasprofessor Anne Roosipõld ja Tallinna Ülikooli lektor Sirje Rekkor.

Esitlusel jagavad autorid oma ekspertteadmisi ning tutvustavad uut kõrgkooliõpikut, mille näol on tegu esimese eestikeelse kõrgkooliõpikuga, mis annab keerukast ja mitmetahulisest teenuste valdkonnast tervikpildi. Õpiku lõpust leiab mahuka kasutatud kirjanduse nimekirja ning teenindusvaldkonnaga seotud eesti- ja ingliskeelsete terminite loetelu on oluline lisa selle valdkonna kirjandusse. Soovi korral on õpikut võimalik esitlusel ka soodushinnaga soetada.

Õpikut sobib kasutada mitmete erialade bakalaureuse- ja magistriõppes, aga ka täiendõppes. See on mõeldud ka teenustevaldkonna organisatsioonide juhtidele, tootmisettevõtete teenindustegevuse korraldajatele ning kõigile, kes soovivad end teenindusega seotud teemadel täiendada.600-leheküljeline kõvas köites raamat ilmus TLÜ kirjastuse sarjas Gigantum Humeris.

Esitlusel osalemiseks palume eelnevalt registreeruda. Kõik huvilised on oodatud!

 

Registreeru


 

Image
Õpiku kaas